نوشته های بی‌ ملاحظه

هم سابق هم فعلی

نوشته های بی‌ ملاحظه

هم سابق هم فعلی

non mi sembrano neri

اگر تا حالا چای ماسالا نخوردید حتما برید دستورشو از اینترنت دربیارید درست کنید و بخورید. از اون چیزاییه که بعد از نوش کردنش می گید: اووووه چرا تا حالا کشفت نکرده بودم؟!

از اونجاییکه دادن آمار چیزی که دارم گوش می دم داره تو پست هام به یه سنت تبدیل میشه الان دارم  il mio amore e' differenteeee گوش میدم که RMC hits  گذاشته... 

امروز صبح چند دقیقه قبل از بیدار شدن یه چیزی مثل نیمچه خواب بهم عارض شد! من بودم توی هفتاد هشتاد یا شایدم نود سالگی. طبیعتا ترسیدم. چون هرگز برای خودم عمر درازی رو تصور نکردم. ظاهرا قرار بود برم خانه ی سالمندان و ازش متنفر بودم. بعدش تازه فهمیدم هر آدمی می تونه یه دلیل محکم داشته باشه برای اینکه بخواد به فکر مال اندوزی باشه. آدمای پیر خیلی بی پناه می شن.

همش دنبال یه چیزی ام برای آخر این پست، حالا نه که خیلی هم طولانی و عمیق بود! 

آهنگه اینجوری شروع میشه: sposta questi anni neri