نوشته های بی‌ ملاحظه

هم سابق هم فعلی

نوشته های بی‌ ملاحظه

هم سابق هم فعلی

من فقط داشتم یه اسپرسو می‌خوردم که کشید به «در رثای! ترکیه‌ای ها»...

به نظر من بهترین مدل قهوه، مدل ترکیه‌ای هاست. بهترین قهوه، ترکه. تو ایتالیا میگن خدا صبح رو به خاطر قهوه اش آفرید. اول قهوه رو آفرید، بعد آب رو... و از این دست کشته‌مردگی برای قهوه. ولی هیچ مدل قهوه‌شون به نظر من به کیفیت قهوه ترک درنمیاد. ترکیه‌ای ها تو موسیقی هم خوبن. منظورم موسیقی سنتیشون نیست. آهنگسازای مدرن خیلی خوبی دارن، تو فشن و پوشاک هم خوبن، یادش بخیر دو سه سال پیشا که سر کلاس میرفتم یه بار یه بلوز خوشگل که از ایران اورده بودم تنم بود. لباسه رو از یه بوتیک که میرفت ترکیه جنس میورد گرفته بودم و طرح و پارچه و همه چی مال ترکیه بود. اون روز اول از همه صاف یه همکلاسی ترکیه‌ایم بهم گفت وای چقدر این بلوزت قشنگه از کجا گرفتی؟ گفتم از کشور خودم اوردم گفت چقدر شما ایرانی‌ها باسلیقه‌اید   :)))   آقا از منظر یه زبانشناس میگم  زبونشون هم قشنگه خدایی.تازه  اخیرا هم با یه شوی کمدیشون آشنا شدم یارو خیلی خوبه. من کم کمدی ندیدم از فرهنگای دیگه و خیلی راحت میگم این یارو محشره. حالا من مردمشون رو واقعا نمیشناسم زیاد و هرگز تجربه زندگی تو ترکیه رو نداشتم. اما اینا واقعیتاس دیگه.